Google+ mavisce paylaşımlar: Havuç Rüyası

22 Mart 2010 Pazartesi

Havuç Rüyası


Facebook Bugün Ne Pişirelim grubunun paylaştığı tarifi ben de denedim.Çok lezzetli oldu.
1 kg havuç
2 sb toz şeker
4 yk nişasta(tepeleme)
1 limon kabuğu rendesi
1 limon suyu
Pötibör bisküvi
Havuçları irice doğrayıp 4 su bardağı su ile haşlayalım.Haşlanan havuçları rondodan geçirelim.Haşlama suyunu tekrar ölçelim.4 su bardağı değilse su ilave edip 4 su bardağına eşitleyelim.Havuç ve bisküvi hariç diğer malzemeleri koyup muhallebi gibi pişirelim.Borcamı ışlatıp bir kat bisküvi bir kat muhallebi olacak şekilde dizelim.Süsleyerek servis edelim.Ben süslemek için çekilmiş fındık kullandım.Orjinal tarifinde krem şanti ile süslenmişti.

2 yorum :

*kelebekana*-* dedi ki...

ben bu tarifi havunç yerine pekmezle yapıyorum o da güzel oluyor ..havuçluyuda deneyeceğim ...teşekkürler ..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık ben bu şekilde hiç yapmamıştım deneyeceğim . sevgiler